Er du dreven på administrasjon og har et øye for detaljer og struktur? Da kan du være vår neste administrasjonsrådgiver

    KN logo norsk

    Nettside KirkensNodhjelp Kirkens Nødhjelp

    Kirkens Nødhjelp (KN) er en av Nordens største bistandsorganisasjoner. Vi jobber mot vår visjon om en rettferdig verden for alle mennesker gjennom aktivt å påvirke politiske beslutninger, bidra til langsiktig utvikling og hjelpe når katastrofen rammer som verst.

    I Utenlandsavdelingen til Kirkens Nødhjelp har vi nå en ledig stilling som administrasjonsrådgiver med ansvar for administrativ koordinering og tilrettelegging.  Den viktigste oppgaven er å sørge for at driften i avdelingen og hverdagen til leder fungerer godt ved at du følger opp frister, internkommunikasjon på hovedkontoret og ut mot våre landkontor. Du vil jobbe svært tett med utenlandssjefen hvor du vil bidra med lederstøtte og få jobbet inn i flere team på tvers av organisasjonen som gir en unik mulighet til å få en spennende innsikt i vårt viktige arbeid.  Her vil du jobbe i den største avdelingen i Kirkens Nødhjelp i tett samarbeid med mange faglig dyktige kollegaer, og med store muligheter for kompetanseutvikling.

    Hvis du har kompetansen vi leter etter og ønsker å jobbe i en global organisasjon som er tett på verdensbilde håper vi å motta din søknad! Vi behandler søknader fortløpende.

    Arbeidsoppgaver:

    • Koordinere og følge opp globale rutiner, prosesser og aktiviteter i utenlandsavdelingen
    • Tilrettelegge for lederteammøter og avdelingsmøter; inkl. referat og oppfølging i etterkant
    • Koordinering og planlegging av globale møter og samlinger for avdelingen og organisasjonen
    • Stå i spissen for effektiv kommunikasjon ved bla å skrive gode referat i krisemøter (katastroferespons og sikkerhetsrelaterte kriser)
    • Ha ansvar for utenlandsavdelingens driftsbudsjett og deler av personalbudsjettet
    • Sørge for løpende kommunikasjon med våre landkontorer

    Hvem er du?

    Du er nøyaktig, strukturert, god til å prioritere og evner å holde hodet kaldt i stressende situasjoner. Du er serviceinnstilt, vennlig og diplomatisk og er fortrolig med behandling av konfidensiell informasjon.  Vi ser etter deg som har relevant erfaring og da gjerne fra humanitære organisasjoner. Det er ønskelig at du har høyere relevant utdannelse.  Du må kunne beherske Sharepoint og Office 365. Du både snakker og skriver flytende engelsk og norsk.

    Hva kan vi tilby deg?

    Hos oss vil du få en stilling med stor variasjon og fleksibilitet. Du vil bli en del av et faglig dyktig og inkluderende fellesskap i et globalt arbeidsnettverk, bestående av over 20 kontorer over hele verden og et nyoppusset hovedkontor i Oslo sentrum. Vi har svært gode forsikrings- og pensjonsordninger, fleksibel arbeidstid og en livsfaseorientert personalpolitikk. Du vil få anledning til å delta på felles trening i arbeidstiden og felles aktiviteter som hytteturer, kulturtilbud, kajakkturer, klatring og “After work”-treff.

    Vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss, uansett alder, kjønn, funksjonsevne og etnisitet. Gjennom vår rekrutteringsportal kan du registrere CV, skrive søknad, legge ved attester og vitnemål – og med et tastetrykk sende alt elektronisk. Det er kun søkere som benytter vår rekrutteringsportal som vil bli vurdert for stillingen.

    Før du søker ber vi om at du leser gjennom vår:

    ACT Code of Conduct for the prevention of misconduct, including corruption, fraud, exploitation and abuse, including sexual; and to ensure child safeguarding

     Protection from Sexual Harassment, Exploitation and Abuse,  and Child Safeguarding Policy

    Hvis du får tilbud om denne stillingen vil du bli bedt om å signere vår Code of Conduct og Protection from Sexual Harassment, Exploitation and Abuse, and Child Safeguarding Policy.

    Søknadsfrist: 30.04.2024

    Arbeidssted: Bernhard Getz gate 3, 0165 Oslo

    Tittel: Administrasjonsrådgiver

    Stilling: Fast stilling

    Kontaktperson: Arne Næss Holm, Director of International Programmes

    Kontaktperson: Lene Marthinsen Mork, HR-rådgiver // lene.marthinsen.mork@nca.no

    To apply for this job please visit kirkensnodhjelp.recman.no.