Konservative forlag

Mediebransjen jobber for å møte en ny mediehverdag. Der er ikke forlagsbransjen. Forlagsbransjen har ennå ikke våknet opp til en ny mediehverdag. Mange norske aviser er ledende i å satse på digitale plattformer sammenlignet med aviser i andre land. Uttrykket er slitt, men svært passende; forlagsbransjen sover i timen – og timen er godt i gang. Stadig færre bokkjøpere leser i papiravisa om nye bøker. Rett og slett fordi det selges stadig færre papiraviser. Stadig flere avislesere henter inn kulturnyhetene sine på nett. Men forlagene […]

Bli abonnent for å lese videre

Allerede abonnent? log in

Støtt global journalistikk på norsk ved å velge Månedsabonnement, Årsabonnement, 24 timers tilgang eller Støtteabonnement.

LES OGSÅ

FØLG

1,432FansLik
499FølgereFølg
829FølgereFølg
- Annonse -

SISTE NYTT